PracaGrupypl.praca.dyskusjemowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci... › Re: mowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci...
  • Data: 2007-10-19 08:46:13
    Temat: Re: mowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci...
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel> szukaj wiadomości tego autora

    >>> http://www.usc.gov.pl/pls/public/app.OGL_EO_NEW?job=
    Pokaz&id_o=73844

    > Zainteresowanie samo imho nie wystarczy. Trzeba jeszcze miec
    > troche praktyki, ale raczej porzadnej, bo jesli nie to przez pierwsze
    > pól roku ciagle sie bedzie taka osoba uczyla.

    Praktyka wskazuje, że ogólne pojęcie w ww. sprawach na stanowisko
    informatyka w urzędzie wystarczy (spece tam zwyczajnie nie startują).
    Oczywiście, że przez pierwsze pół roku taka osoba się będzie uczyła,
    superspece niekoniecznie idą do budżetówki na admina. Taka praca zapewne
    ograniczać się będzie do utrzymania podstawowych serwerów, strony www,
    komputerów w LAN, konfiguracji łącza od ISP i kontaktu z operatorem,
    zapisaniu technicznych warunków do specyfikacji/zamówienia na sprzęt/usługi
    IT potrzebne urzędowi. To _nie_jest_ jakiś kosmos. I nie powinien być
    problemem dla żadnego absolwenta informatyki (jak również studenta).

    Btw. sorki, ale w IT nie można narzekać na dostępność narzędzi praktycznych,
    więc kto chce - będzie umiał.

    pozdr
    sz