PracaGrupypl.praca.dyskusjemowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci... › Re: mowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci...
  • Data: 2007-10-21 00:17:02
    Temat: Re: mowi sie ze pracownicy nie maja umiejetnosci...
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Lisowski wrote:

    > A najfajniejsza jest 'znajomość ustaw o informatyzacji podmiotów
    > realizujących zadania publiczne, o podpisie elektronicznym i o ochronie
    > danych osobowych' - na jakich studiach tego uczą?

    Ja mam znajomosc tych ustaw (poza ta o informatyzacja podmiotow - nie
    interesowalo mnie to nigdy), bo je sobie przeczytalam i kojarze - nie z
    precyzja prawnika, ale plus-minus - co mowia. Jak czlowiek sie
    interesuje jakas dziedzina i dziedzina ta jest czesciowo objeta
    ustawami, to powinien sobie te ustawy chociaz przejrzec, nie? Poniewaz
    jest to roboty na jedno popoludnie, chyba ze ktos powoli czyta i/lub ma
    problemy z czytaniem prawniczego jezyka (ale student nie powinien miec
    takich problemow), to nie widze problemu z nadrobieniem tego braku nawet
    juz po przeczytaniu ogloszenia. Zwlaszcza ze ustawy leza na Necie.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl