PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka praca najlepsza dla informatyka ??? › Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    From: "jacek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    Date: Mon, 10 Feb 2003 16:01:10 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@62.233.167.154

    > Z moich obserwacji wynika, ze stworzyc fajna, ladna i funkcjonalna strone
    > mozna nie bedac informatykiem - jest duzo gotowcow, poradnikow, programow
    > samopiszacych i w koncu jest siec - mozna zerznac od kogokolwiek
    cokolwiek.

    I stad poziom wiekszosci stron www jest taki jaki jest - czyli sredni.
    Jestem grafikiem od kilku lat i zauwazylem po paru ludziach z ktorymi
    przyszlo mi pracowac, ze tzw. zerzniecie z gotowca jest cokolwiek trudne do
    zrobienia... Jak to mawial moj kumpel z ktorym pracowalem w agencji
    reklamowej - Corel jest banalny, ale do czasu. Podobnie jest z Photoshopem i
    www :) Za to widzialem stronki robione przez informatykow i nie sa srednie.
    Sa tragiczne.

    Wydaje mi sie, ze DOBRZE zrobienie stronmy www jest cokolwiek trudniejsze
    niz zrobienie ulotki czy drobnej reklamy... Czemu w takim razie wielu tych
    "nieinformatyków: nie bierze sie za DTP?

    > Stworzyc jakakolwiek strone juz chyba kazdy potrafi i wielu probuje robic
    > to komercyjnie - przebic sie na rynku raczej trudno - kto wyda duzo
    pieniedzy
    > na cos, co mozna miec prawie za darmo?

    Pewnie, ze za darmo, bo wiekosc ludzi jak ty uwaza, ze nie warto bulic za
    dobry projekt, skoro mozna miec cos za darmo... wiec po co sie wysilac z
    dobrym projektem graficznym? jak to w prawie Kopernika "projekt gorszy
    wypiera projekt lepszy".

    Oczywiscie czesto to nie bedzie ta sama
    > jakosc, ale taka czy inna duza konkurenca powoduje drastyczny spadek
    > cen. No wiec raczej kicha :-<

    No jasne!

    > Programowanie jeszcze nie zeszlo tak pod strzechy jak htmlo/phpowanie,
    > ale kto wie, co bedzie jutro?

    Nie wiem czy tak bardzo zeszlo... Ja nie odnosze tego wrazenia, zebysmy
    cierpieli na nadmiar wybitnych informatykow. Moze po prostu teraz jezyki
    html/php jest bardziej popularne niz pare lat temu.

    pzdr