PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka praca najlepsza dla informatyka ??? › Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
  • Data: 2003-02-11 00:03:13
    Temat: Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    Lukash <n...@o...stalowa-wola.pl> writes:

    > nie moge zrozumiec pewnych rzeczy, ale ludzi nie jest tak latwo
    > zmienic...
    >
    > no wiec zeby nie bylo podobnych komentarzy:
    > ja mam stancje, ona akademik
    > i ja i ona musimy jesc
    > i ja i ona (to Twoje "i tak dalej")
    >
    > wiec prosze nie wyciagaj pochopnych wnioskow co?

    wiec napisz w pozycjach, na co i iole kasy wydaje ona i ty.

    zakladam, ze placisz iles-tam za semestr, tak? to ktore jej wydatki sa
    wieksze o tyle, o ile ty placisz za ten semestr i dlaczego?

    jedyne, co mi przychodzi do glowy to zaplata za dziekane albo drugie
    podejscie do egzaminu (ktore to sa platne na wiekszosci panstwowych
    uczelni).

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net