PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka praca najlepsza dla informatyka ??? › Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
  • Data: 2003-02-10 19:12:20
    Temat: Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    Od: "Zenek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Lukash" <n...@o...stalowa-wola.pl> wrote in message
    news:v8ge4vsbtg20hc1i5sls74skharhil9p6t@4ax.com...
    > Moze i pieknie to brzmi "Nie placic za studia"
    > ale przytocze gloopi przyklad:
    > ja na niepanstwowej uczelni informatyczno-ekonomicznej (niewazne ktora
    > bo nie o to tutaj chodzi) mam mniejsze miesieczne wydatki, niz moja
    > siostra (oboje jestesmy na pierwszym roku - jesli to ma jakies
    > znaczenie), ktora jest na panstwowej (a wiec ponoc darmowej) uczelni o
    > wdziecznej nazwie AGH.

    Uczelnie niepanstwowe to bardzo dobrze prosperujace firmy. Obnizaja czesne,
    stosuja roznego rodzaju promocje. Na pierwszym miejscu zysk, potem
    nauczanie. Studentem moze byc kazdy, byle tylko placil. Skutkiem tego
    ksztalca nieukow, ktorzy czesto nie znaja podstaw. Wiedza o tym przyszli
    studenci (liczba chetnych na kierunki informatyczne na renomowanych
    uczelniach panstwowych >10 ) oraz pracodawcy (ktorzy jak ognia unikaja
    absolwentow Wyzszej Szkoly XXX ).
    Mala dygresja nt. uczelni niepastwowych.
    Zenek