PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Date: Sun, 26 Mar 2006 03:12:17 +0200

    W wiadomości <news:e04bs4$dt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Owszem, ale to bardzo jednokierunkowa logika. Wcale nie trzeba
    > robić "to samo tylko bardziej" - należy robić po prostu coś
    > zupełnie innego niż ci "wszyscy". No, bo skoro "wszyscy" coś
    > robią i mało kto na tym wygrywa, to logika wskazuje że zawala
    > metodyka, a nie ilość starań - prawda?

    Przecież to tylko przykład. Pisząc "wszystko" nie miałam na myśli ilości
    starań, lecz albo ilość, albo jakość, albo coś jeszcze innego. Po prostu
    nielogicznie jest pisać "ja nie robię nic, nie biorę udziału w tym wyścigu".
    Nic bardziej błędnego. Każdy bierze w tym udział - mniej lub bardziej
    świadomie. Jotte robi to widocznie całkowicie nieświadomie. Tym gorzej dla
    niego. Jak się kiedyś sparzy (czego mu absolutnie nie życzę), to nie będzie
    nawet wiedział dlaczego.

    > Dlaczego? To jest opis bardzo typowej procedury zakupu
    > różnorakich towarów. A wiedza i umiejętności to też jest
    > towar - i owszem, zatrudnia się ludzi "z ulicy" o ile są
    > to ludzie potrafiący dobrze uzasadnić co firma zyska na
    > ich zatrudnieniu.

    Powtarzam - dziwna to firma, która nie potrzebując w danej chwili danej
    osoby, zatrudnia ją jednak, będąc tylko i wyłącznie pod wpływem jej
    argumentów. Przypomina mi to sytuację akwizytor kontra klient, w której to
    klient zaskoczony przez akwizytora kupuje pięć zapalniczek + szóstą gratis,
    choć nie palił i nie zamierza palić papierosów.

    --
    PozdrawiaM