PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabiacie? (długie) › Re: ile zarabiacie? (długie)
  • Data: 2006-10-01 13:55:56
    Temat: Re: ile zarabiacie? (długie)
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):

    > Sun, 1 Oct 2006 10:50:17 +0000 (UTC), użyszkodnik Wojciech Bańcer

    > nie Twój safajdany interes

    Wyluzuj troszkę, co?

    Po prostu ciekawi mnie jak ktoś kto zarabia średnio >6 tyś miesięcznie musi
    się uciekać do rozwiązań nielegalnych, które a) nie dają *żadnych* korzyści
    przy tym poziomie zarobków i b) są dość łatwe do wykrycia, choćby przy
    takich rozmowach na usenecie.

    > kwestie dzielenia łącza i udostępniania go poza lokal reguluje umowa
    > pomiędzy abonentem a operatorem.

    Której wzór jest powszechnie dostępny i której par. 6 punkt 4 zakazuje
    wspomnianego wcześniej udostępniania. Dla mnie to jest sytuacja typu:
    zarabiam 10000 zł i kradnę 15 zł. Realne to?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl