PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabiacie? (długie) › Re: ile zarabiacie? (długie)
  • Data: 2006-10-01 16:17:31
    Temat: Re: ile zarabiacie? (długie)
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 1 Oct 2006 13:55:56 +0000 (UTC), użyszkodnik Wojciech Bańcer

    > Wyluzuj troszkę, co?

    dobra dobra, poprostu czasami mnie podnosi jak ktoś bezinteresownie
    występuje w obronie korporacji, państwa i temu podobnych instytucji
    które jeszcze nigdy mi nie pomogły a jedyne co robią to wołają ode
    mnie pieniądze

    jeśli France Telecom Polska (TPSA) ustaliła warunki korzystania z
    Neostrady i czegoś zakazuje to niech własnymi siłami dba o ich
    przestrzeganie przez klientów.
    Nie dba ???
    Widocznie się to im nie opłaca

    > Po prostu ciekawi mnie jak ktoś kto zarabia średnio >6 tyś miesięcznie musi
    > się uciekać do rozwiązań nielegalnych, które
    > a) nie dają *żadnych* korzyści przy tym poziomie zarobków

    tu się zgadza

    >b) są dość łatwe do wykrycia, choćby przy takich rozmowach na usenecie.

    post w usenecie to nie dowód

    > Której wzór jest powszechnie dostępny i której par. 6 punkt 4 zakazuje
    > wspomnianego wcześniej udostępniania. Dla mnie to jest sytuacja typu:
    > zarabiam 10000 zł i kradnę 15 zł. Realne to?

    oczywiście że nierealne, gościu poprostu pisze bajki żeby zwrócić na
    siebie uwage

    --
    futszaK
    601061867