PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabiacie? (długie) › Re: ile zarabiacie? (długie)
  • Data: 2006-10-01 14:53:58
    Temat: Re: ile zarabiacie? (długie)
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    >> b) są dość łatwe do wykrycia,
    > Wcale nie są. Wystarczy mądrze zrobić.

    Wiesz. Biorąc pod uwagę ogólny trend, to przy określeniu "mądrze zrobić"
    słowo "wystarczy" nie pasuje, bo mówisz o tym jakby to była drobnostka. ;)

    > Poza tym wiedzieć != móc udowodnić.

    > Eeee tam, z gadaniny na usenecie nic lub niewiele w tej materii wynika.
    > Zresztą skąd wiadomo, kto gada, czy gada ze swojego łącza itp.?

    Ale mnie to nie interesuje, nie zamierzam nic donosić/udowadniać/szpiegować
    itd. Nie moje rybki, nie moje akwarium. I nie potrzebuję do tego
    wieśniackich przypomnień jakie "zaserwował" futrzak. Mnie raczej interesuje
    motyw. Czyli "jeżeli ktoś już współdzieli takie łącze przy takim poziomie
    zarobków, to dlaczego". No bo przecież chyba nie chodzi o kasę...

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl