PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne? › Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
  • Data: 2006-06-14 05:58:51
    Temat: Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    Od: "sheerer" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Studiuję informatykę na PW. Od początku trzeciego roku można spokojnie iść
    do pracy (no może nie w pełnym wymiarze godzin). Jestem jeszcze studentem
    więc trudno mi Tobie cokolwiek doradzać, ale brak 'dobrej' uczelni wyższej
    może Ci w przyszłości przeszkodzić. Sa takie firmy dla ktorych uczelnia jest
    nie bez znaczenia.
    Z drugiej strony jednak , skoro mówisz, ze masz juz dobrze płatną pracę, to
    czemu nie spróbować :-) Ja od niedawna (jestem na IV roku) pracuję - udało
    mi się znaleźć bardzo dobrze płatną pracę (2 średnie krajowe na początek),
    ale Ty przez te IV lata co ja "straciłem" na studiowanie możesz zdobyć dużo
    cenniejsze doświadczenie.

    Pozdrawiam i życzę Ci byś _nigdy_ nie żałował tego wyboru