PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne? › Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
  • Data: 2006-06-15 10:46:50
    Temat: Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel> szukaj wiadomości tego autora

    > hehe wszedlem na usnet wlasnie po to zebny zadac identyczne pytanie ,
    > z tą tylko różnicą że ja nie mam dobrzze płatnej pracy i musiał bym
    > zaczynać od czegokolwiek (nawet nie w zawodzie) , i to że ja już studjuje
    > na dziennych elektronike i telekomunikacje na Pwr , pierwszy rok, ale no
    > właśnie po roku studjów dziennych mam wrażenie ze to jedna wielka ściema,
    > zajecia z programowania raczej niczego nie uczą , i po zaliczeniu tego
    > semestru zastanawiam sie nad przejsciem na studia zaoczne ,no włąśnie
    > tylko czy jak juz bede coś umiał to czy będe miał szanse znalezienia pracy
> [...]

    EiT to są tego typu studia, gdzie dopiero na trzecim roku uczysz się rzeczy
    jako tako związanych z rzeczywistością. Pierwsze dwa lata to mniej lub
    bardziej potrzebna teoria. Programowania na EiT PWr się nie nauczysz. Musisz
    sam. W ogóle na tych studiach musisz dużo sam:)
    Co do pracy w zawodzie po EiT: z mojego doświadczenia wynika, że zapraszając
    na rozmowę zaraz po studiach pracodawcy najbardziej zwracają uwagę na
    doświadczenie (choćby praktyki, praca na pół etatu) oraz tematykę ujętą w
    pracy dyplomowej, dodatkowe zajęcia i zainteresowania. Papier nie ma już
    takiego znaczenia, choć papier z PWr trochę w życiu pomaga... :-)

    pozdr
    zasiu

    P.S. "Studia", nie "studja" :|