PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne? › Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
  • Data: 2006-06-16 16:37:40
    Temat: Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    16.06.2006: zasiu wrote:

    > Jeśli zajęcia na uczelni to 28h tygodniowo + kilka godzin okienek, które
    > trzeba przesiedzieć na uczelni - nie da się jednocześnie pracować. Możesz to
    > tłumaczyć buractwem czy jak sobie tam chcesz, ale są kierunki, które po
    > prostu nie pozwalają na pogodzenie normalnej pracy i studiów dziennych. No,
    > chyba, że opuszczasz wszystkie wykłady, na ćwiczeniach koledzy wpisują Cię
    > na listę, chodzisz tylko na laborki, a za projekty zaliczeniowe płacisz.
    > Tylko co to wtedy za studiowanie?

    Wykłady, to ja z zasady zlewam zawsze i wszędzie. A co do pracy - pracowałem
    od 3 kl. technikum, w 3 miałem 35 godzin tygodniowo, najmniej w 5, gdy miałem
    już matury - 30. Jednak bez problemu to pogodziłem. To samo robiło też paru
    znajomych - po prostu często siedziało się po nocach i pracowało. I dało się.
    Jak widać, na dziennych też się da, ale znam tylko 2 takie osoby, ale to są
    osoby, które chcą do czegoś dojść. Chcieć to móc.

    No, ale jak ktoś mówi ,,niemożliwe'', gdy pierwszy raz widzi swój rozkład
    zajęć, to z takim podejściem rzeczywiście nie ma o czym rozmawiać. Powtarzam
    raz jeszcze - chcieć to móc.

    --
    { <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }