PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-30 18:51:41
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > takie panstwo wybiera bo takie masz rzady, nie chce mi sie dyskutowac wiecej
    > zrob cos zeby powstawaly fabryki a nie hipermarkety, ide na lunch

    Widzisz, mamy z fabrykami dwa problemy.

    Pierwszy problem wiąże się z fabrykami produktów, do których produkcji
    nie trzeba wysokich kwalifikacji. W przypadku takich fabryk nie jesteśmy
    i nie będziemy w stanie konkurować w chińczykami, gdyż oni po prostu
    zawsze będą tańsi. No chyba, że się wprowadzi cła zaporowe, ale nie tędy
    droga.

    Drugi problem wiąże się z fabrykami produktów, do których produkcji
    potrzeba średnich lub wysokich kwalifikacji. W ich przypadku nie mamy
    niestety wystarczająco dużej ilości wystarczająco dobrych ludzi - tzn.
    mamy sporo, ale i tak za mało, co w połączeniu z czynnikami natury
    organizacyjnej skutkuje rezygnacją wielu firm z budowania fabryk akurat
    u nas.

    To tak w uproszczeniu.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google: