PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-30 18:52:07
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    leszek napisał(a):

    > Zaś stwierdzenie, że dyskryminacja kobiety w ciąży przez pracodawce jest
    > zawinione przez państwo, które koszty ryzyka pierwszych 33 dni choroby
    > pracownika (w tym kobiet w ciązy) przerzuca na pracodawcę, to nie wiem, czy
    > mam się śmiać czy płakać. Zawsze mi się wydawało, że czasy gdy się za wszystko
    > winiło państwo i ustrój, to mamy za sobą, ale jak widac. takie poglądy, niczym
    > Chińczycy, trzymają się mocno.
    >
    > Jeśli pracodawca dyskryminuje kobiete w ciąży, to winien jest pracodawcą, a
    > nie państwo. Jak zatrudnia kobie&#359;ę, zwłaszcza młodą, to musi się liczyć z tym.
> [...]

    Hmm... Użyłeś pojęcia "na bakier z logiką"... Czy mieści się w tym
    mylenie ciąży z chorobą albo nazywanie jej ryzykiem? Może to właśnie tu
    jest problem? Widać przecież wyraźnie, że im kobieta-pracownik ma wyższe
    kwalifikacje tym problem jej ciąży jest mniejszy aż dochodzimy do
    takiego momentu, że nie jest to żaden problem ;)

    Nawiasem mówiąc, ciekawe jest to, ze nikt nie dyskryminuje mezczyzn nie
    majacych uregulowanego stosunku do sluzby wojskowej :)

    j.