PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-30 19:32:24
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    leszek wrote:
    > Immona <c...@n...gmailu> napisał(a):
    >

    > Mam wrażenie, że trochę na bakier z logiką, cytuję fragment postu:
    >
    > // -----------
    > Rozwiazanie proponowane przez Any Usera istnieje w Nowej Zelandii. Ciaza
    > daje tu prawo do bezplatnego urlopu z zagwarantowanym tym samym miejscem
    > pracy po powrocie.
    > // -----------
    >
    > I do tego się odnosił mój post, sugeruję przeczytać co napisal ów cżłowieczek,
    > albo nie pisać "rozwiązanie proponowane ..."
    >
    > Zaś stwierdzenie, że dyskryminacja kobiety w ciąży przez pracodawce jest
> [...]

    Pracodawcy sie z tym licza i dlatego w pierwszej kolejnosci sa mniej
    sklonni do zatrudniania mlodych kobiet - jedynym sposobem na
    stuprocentowo pewne unikniecie takiego ryzyka jest wlasnie nie
    zatrudnianie kobiet "w wieku ryzyka" i wielu pracodawcow wybiera taka
    strategie. A jak zatrudniaja, to z kolei czesto placa mniej, zeby
    zminimalizowac straty. Reasumujac, przywileje dane przez panstwo
    kobietom w tym przypadku prowadza do dyskryminacji kobiet na rynku
    pracy. I nie jest to "wina" pracodawcow, bo przedsiebiorca ma myslec o
    wlasnym zysku, a nie o powszechnym szczesciu.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533