PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-30 11:38:46
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    leszek wrote:
    > Any User <t...@t...pl> napisał(a):

    > Bardzo przekonująco to ująłeś, ale mógłbyś jeszcze dodać (jako przedstawiciel
    > kadry kierowniczej) z czego ta kobieta będzie żyła, jeśli rozwiążesz z nią
    > umowę o pracę lub zredukujesz jej pensję do poziomu odpowiadającego
    > wykonywanej przez nią pracy,

    Dorzuce swoje 0.02 PLN. Czemu koszta ciazy/ wyludzonych (w wiekszosci)
    zwolnien lekarskich tytulem "zagrozonej ciazy" ma oplacac pracodawca/
    spoleczenstwo? Czemu nie jest to koszt tej najmniejszej komorki
    spolecznej? Z polskiej "zagrozonej ciazy" (% kobiet ja "dotknietych")
    nasmiewa sie caly swiat HR.

    > Raczej jej możliwoście zarobkowe są zerowe, zaś na dodatek musi wyżywić nie
    > tylko siebie, ale także dziecko, więc dwie osoby.

    Z oszczednosci...

    Jacek