PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-30 12:08:26
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    john wrote:
    [...]
    > ze sie niewiele zmieni. Nasza gospodarka jest wogole specyficzna, nie
    > sprawdzaja sie prawa ekonomii, mamy duze bezrobocie a wcale nie taka mala
    > inflacje. Tak to sie nie zachowuje gospodarka bedaca w kryzysie a nie

    haha, dobrze ze chociaz prawa fizyki sie u nas sprawdzaja :-P

    > rozwoju. Jakas niedouczony minister sie ekscytuje ze bezrobocie spadlo o 1%
    > bo ludzie wyjechali za granice a PKB wzrosl o 5% (nie wspominajac na jaki
    > niski pulap spadl po upadku komuny i do tej pory sie nie dzwignal na ten
    > poziom). A tu trzeba rozwoju, wzrostu PKB o 20-30% rocznie i spadku
    > bezrobocia co najmniej o polowe tak jak kiedys w azjatyckich tygrysach.

    reformy ktore prowadza do takiego rozwoju jak "tygrysy" to nie zadna
    tajemnica. od czasu do czasu ktorys kraj probuje tej metody, np.
    estonia, irlandia, nowa zelandia, chile.
    ale u nas widocznie trzeba poczekac na jakis naprawde dramatyczny kryzys
    (zamieszki, emigracja 10 mln, zamach stanu) bo reforma sie nikomu
    politycznie nie oplaca - wiadomo ze kto ja rozpocznie straci szybko
    wladze a i tak nie ma gwarancji ze nastepny rzad bedzie to kontynuowal.
    wiec jest jak jest a "rza;d sie sam wyz.ywi" i nikt sie ta; sytuacja; tak
    naprawde nie martwi.

    sz.