PracaGrupypl.praca.dyskusjecos o Amwayu › Re: cos o Amwayu
  • Data: 2003-11-05 14:02:52
    Temat: Re: cos o Amwayu
    Od: "RAJ" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja wyslychalam i nie spodobalo mi sie.
    *****
    Twoje prawo. :)
    Czy ktos ci grozil albo cokolwiek w tym stylu w zwiazku z tym ze odeszlas?

    sam sposob zaraszania jest
    denerwujacy: to ukrywanie i tajemnica. czlowiek uczciwy nie ukrywa
    powodow, dla ktorych mnie gdzies zaprasza.
    *****
    Oj zapewniam ze wielu ukrywa. :)
    Powiem Ci tak - nigdy nie zastosowalem metody "na przeprowadzke".
    Ale jak to robie to ci powiem jak zostane twoim uplinem. ;P

    amway ma znamiona sekty i to powazne - na szczescie nikt tam nikogo do
    ncizego nie zmusza, a ludzie za to bioracy sie sa dorosli - wiec trudno
    sie ich czepiac.
    *****
    Zgadza sie.
    Takie same znaminoa sekty ma np. Kosciol Katolicki.
    Lub roznego rodzaju firmy ktore maja obowiazkowe spotkania integracyjne itp.

    a ja nie przywyklam kupowac ekskluzywnych proszkow do prania.
    jakie sa relacje cen dzis - nie wiem.
    ******
    Mi sie zdarzylo kilka produktow przeliczyc.
    A propo tanich proszkow.
    Proponuje Ci inne podliczenie.
    Przelicz ile kosztuje cie jedno pranie wykonane przy uzyciu roznych
    proszkow...

    joj, to jeszcze za moich czasow juz tak robili.
    *****
    Ja sie z tym nie spotkalem. Moze moj upline jakis dziwny jest?

    bo to nie jest uklad na zasadzie, ze amway kogokolwiek zatrudnia na
    umowe o prace, to trudno, zeby w ogole kogokolwiek wywala z roboty!
    juz rpedzej mozna to porownac do sprzedazy komisowej, z tym, ze za towar
    placi sie z gory....
    nie sprzedasz - sam sie z tym bujasz.
    *****
    Z jednym istotnym ale.
    Towar zawsze mozna oddac - po to jest gwarancja satysfakcji klienta.
    Oczywiscie kiedys, gdy byly punkty magazynowe byl to problem.
    Teraz gdy wszystko jest zalatwiane od reki za pomoca kurierow problemu nie
    ma zadnego.
    W chwili obecnej nie kupujesz na zas tylko to co jest ci aktualnie
    potrzebne.
    Dzieki temu unika sie robienia magazynu w domu.

    > Zaraz zaraz... to po co ja te wszystkie wydatki pracowicie wpisuje do
    > Excela w rubryke koszty?

    a ty nas sie pytasz?
    *****
    Nie pytam sie. :)
    Ironizuje. :)

    > 6) Nikt nikogo na sile nie trzyma w Amwayu.

    to prawda.
    ******
    Czyli wiesz ze czesc tego co tam bylo napisane to bzduray wyssane z palca.
    A mimo to reszte przyjmujesz zupelnie bezkrytycznie?
    Nie twierdze ze Amway to wspanialy cud natury.
    Jest to korporacja ktora ma pewien sposob na zarabianie pieniedzy.
    Ciekawostka jest to oferuje rozniez pewna mozliwosc zarobienia pieniedzy,
    ktorej inne firmy nie daja.

    PS: czy moglbys udzielic nam tutaj troche informacji i powiedziec, od
    kiedy w amwayu pracujesz i ile juz na tej dzialanosci zarobiles?
    *****
    "pracuje" od okolo 2-3 miesiecy, moja zona siedzi w tym sporo dluzej ale ona
    nie zajmowala sie budowaniem sieci lub zdobywaniem klientow
    w tej chwili rachunek wychodzi mi mniej wiecej na zero (choc po ostatnich
    zakupach bedzie pewnie okolo - 150zl)
    z tym ze nie licze przy tym zaoszczedzonych pieniedzy jakie wyszly mi z
    obliczen odnosnie uzywania produktow (od okolo 10 miesiecy)
    traktuje to jako bonus ktorego nie chce mi sie liczyc

    ile czasu dziennie zajmuje ci "biznes"?
    *****
    roznie
    z regoly okolo 2-4 godzin tygodniowo aczkolwiek sa tygodnie gdy nie robie
    nic (bo nie mam czasu bo mi sie nie chce)

    --
    Nina Mazur Miller

    RAJ