PracaGrupypl.praca.dyskusjecos o Amwayu › Re: cos o Amwayu
  • Data: 2003-11-05 14:24:25
    Temat: Re: cos o Amwayu
    Od: "RAJ" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ona
    >
    > No fajna masz prace, a Twoja zona, ktora dluzej pracuje jak na tym
    wychodzi?

    to jest praca dodatkowa
    A slyszales kiedys o inwestowaniu?
    powiedz mi ile "wlasnych biznesow" wychodzi na zero w ciagu pierwszych kilku
    miesiecy?
    ile z nich plajtuje?
    niezleznie od tego czy jest to wlasny sklepik czy cokolwiek innego

    > Coz za woluntariusz, 2-4 godziny tygodniowo poswieca nie dla zysku
    wlasnego,
    > lecz zwierzchnicy zarobic mogli. I jak przy tym gorliwie broni sprawy!

    Jakby ci to...
    moja znajoma siedzi po godzinach w robocie bo sie nie wyrabia (nie z powodu
    braku kompetencji)
    bywaja tygodnie ze jest tego ok. 10-15 godzin, czesto w soboty i niedziele
    szefowie sie nawet nie zajakneli o placeniu za nadgodziny, ona zreszta
    rowniez bo nadal chce tam pracowac
    i podobny uklad dotyczy wiekszosci pracwnikow w tej firmie.
    Fajnie ma, prawda?

    > Fajnie masz :-)

    RAJ