PracaGrupypl.praca.dyskusjecos o Amwayu › Re: cos o Amwayu
  • Data: 2003-11-05 14:25:23
    Temat: Re: cos o Amwayu
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    RAJ...

    > Albo zle cie uczyli albo kiepskim byles uczniem.
    > Zero to nie to samo co nic (null).

    W kontekście pieniędzy czy jabłek (uczyli mnie na jabłkach)
    to oznacza w praktycę nic :)

    > Owszem - zarobilem.
    > Rownoczesnie jednak wydawalem pieniadze (wspominalem juz o kosztach).

    Nie rozumiem do końca systemu - dlatego pytam. Możesz przeliczyć
    produkty, które zużyłeś na pieniądze - interesuje mnie korzyść
    materialna (niekoniecznie stricte finansowa) jakiej doznałeś
    - może być w produktach, które _sam_ zużyłeś (bo możliwe, że o nich
    mowa (?)).

    adam
    --
    :: rectifier[X]mesa.eu.org :: e-mail (change [X] into @) ::