PracaGrupypl.praca.dyskusjeco znaczy to pojęcie? › Re: co znaczy to pojęcie?
  • Data: 2003-04-02 17:29:16
    Temat: Re: co znaczy to pojęcie?
    Od: "JLR" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Quit" <q...@p...dowyciecia.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b6f4sh$10k$1@news.onet.pl...
    > W ogloszeniach Biuletynu Sluzby Cywilnej spotkalam taki warunek dla
    > kandydatów na pracownikow:
    >
    > - poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "poufne"
    >
    > Co to oznacza, bo dla mnie jest to zupelnie niezrozumiale?
    >
    > poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli zastrzeżone, poufne tajne
    uzyskuje sie poprzez pełnomocnika d/s tajnych ministerstwa (zależnie gdzie
    ma byc praca) w departamencie spraw obronnych.
    Wypełnia sie 30 str. ankiety i czeka nawet do 3 miesięcy.
    Wymaganie takiej klauzuli dostatecznie blokuje miejsce dla czlowieka spoza
    wybranej grupy pracowników. Proponuje pominąć takie ogłoszenia - kandydat
    już prawdopodobnie został "wybrany"