PracaGrupypl.praca.dyskusjeco znaczy to pojęcie? › Re: co znaczy to pojęcie?
  • Data: 2003-04-06 12:37:04
    Temat: Re: co znaczy to pojęcie?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Quit napisał:

    > Hmmm odnioslam wrazenia (po przeczytaniu ogloszenia o pracy), ze ja takie
    > poswiadczenie juz musze miec skladajac dokumenty przy ubieganiu sie o
    > stanowisko... Czyzby JLR mial racje i osoba do pracy juz dawno zostala
    > wybrana, a ogloszenie jest formalnoscia podobnie jak z niektorymi
    > przetargami publicznymi? Ech.... jak tak, to znowu widmo posiadania
    > znajomych z duzymi plecami bedzie mnie straszyc :(

    Moze i trzeba miec znajomosci.

    Z drugiej strony - poczytaj ogloszenia o prace (sluzba cywilna) do
    roznych WKU i innych wojskowych instytucji - o ile sie nie myle takie
    dokumenty sa w nich codziennoscia. Moze po prostu wystarczy odbebnic
    sluzbe wojskowa w kancelarii i moze po prostu liczba osob z takimi
    uprawnieniami jest dosyc znaczna z uwagi na w/w sluzbe wojskowa.

    Flyer