PracaGrupypl.praca.dyskusjeco znaczy to pojęcie? › Re: co znaczy to pojęcie?
  • Data: 2003-04-06 09:15:58
    Temat: Re: co znaczy to pojęcie?
    Od: "Quit" <q...@p...dowyciecia.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:7214.0000071d.3e8b23d4@newsgate.onet.pl...
    >Witam
    > Jeżeli Cię wstępnie zakwalifikują do pracy to z zakładu pracy otrzymasz
    ankietę
    > która po wypełnieniu przez Ciebie zostanie przesłana do terenowej Agencji
    > Bezpieczensta Wewnętrznego celem sprawdzenia Twojej osoby czy możesz
    pracować
    > na dokumentach niejawnych o klauzuli "poufne". Po otrzymaniu odpowiedzi
    > pozytywnej zostaniesz przyjęty do pracy. Taki tok postępowania jest zgodny
    > ustawą o ochronie informacji niejawnych. Sprawdzenie Twojej osoby przez
    ABW
    > trwa dość długo. POzdrawiam.

    Hmmm odnioslam wrazenia (po przeczytaniu ogloszenia o pracy), ze ja takie
    poswiadczenie juz musze miec skladajac dokumenty przy ubieganiu sie o
    stanowisko... Czyzby JLR mial racje i osoba do pracy juz dawno zostala
    wybrana, a ogloszenie jest formalnoscia podobnie jak z niektorymi
    przetargami publicznymi? Ech.... jak tak, to znowu widmo posiadania
    znajomych z duzymi plecami bedzie mnie straszyc :(

    Pozdrawia i dzieki za wyjasnienia
    Quit