PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wybrac ......? › Re: co wybrac ......?
  • Data: 2002-03-06 20:31:20
    Temat: Re: co wybrac ......?
    Od: "Altheea" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    we wrzesniu dostalam wypowiedzenie, z mozliwoscia natychmiastowego odejscia
    z pracy, piekna odprawe itd. zlikwidowano wiekszosc oddzialow firmy a
    niestety moje plecy byly mniejsze od innych. niewazne. mam ukonczone studia
    ekonomiczne, kilka lat doswiadczenia, kursy jezykowe, ociekajace lukrem
    referencje itp. bylam bardzo optymistycznie nastawiona do poszukiwania nowej
    pracy, tez chcialam przebierac w ofertach itd. niestety nie mam w czym
    przebierac (towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy internetowe itp., ktore de
    facto poszukuja akwizytorow a nie jak to ladnie nazywaja kierownikow czy
    specjalistow ds. sprzedazy nie wchodza w gre). wbrew pozorom o prace obecnie
    nie jest tak latwo (a jezeli wejdzie nowa ustawa to juz bedzie to w ogole
    niemozliwe). wnioski wyciagnij sam(a)
    pozdrawiam,
    Altheea