PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wybrac ......? › Re: co wybrac ......?
  • Data: 2002-03-07 09:14:15
    Temat: Re: co wybrac ......?
    Od: "millo" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R-nee" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:02030709235190@polnews.pl...
    > >witam,
    > >

    > >w autobusie dziennie
    > ^^^^^^^^^^
    >
    > odlozysz na samochod i

    za 1000 zl netto to sie samodzielnie nie utrzymam
    wiec na pewno nic nie odloze, nawet ns bilet mc.

    > ^^^^^^^^^^^
    >
    > i bedziesz mial swoj wklad w zmniejszenie dziury budzetowej.

    mysle ze wiekszy wklad mialby rzad, gdyby skonczyl z obsadzaniem
    stolkow swoimi ludzmi i wzia sie za skuteczne sciganie przest. gospod.
    (patrz. ostatnie afery w poczcie polskiej i kilku mln oszustwa z pod. vat)

    > Bedac w tej firmie ktora Ci zwisa mozesz sobie do woli szukac nowych ofert
    > przy okazji miec srodki na zycie.

    heh, juz widze jak prezes daje mi co tydzien jeden dzien urlopu, zeby mogl
    sobie
    pojechac do w-wy lub poznania na rekrutacje

    > Pozdr.
    > R-nee.

    pozdrovki,
    millo