PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wybrac ......? › Re: co wybrac ......?
  • Data: 2002-03-07 12:39:29
    Temat: Re: co wybrac ......?
    Od: "millo" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    kierowce
    > i zainwestowal w niewielki gorski domek w kantonie Zug. Za 300 PLN kupisz
    > Fiat'a 126 na chodzie, naprawa czegos takiego to 50 PLN(remont kapitalny
    ;-).
    > Za 200 wynajmiesz pokoj od jakiejs babci bez problemu (mam na mysli akurat
    > Wroclaw). Dawalem rady wyzywiac sie na studiach za 150-200 zlotych, razem
    > kumplem caly miesiac podrozowalem po europie za 1.500 PLN na dwoch. Wiec
    nie
    > opowiadaj mi nic o odkladaniu. To nie jest mazenie, ale od czegos trzeba

    mam zupelnie inne zdanie na ten temat - na eksperymenty moglem sobie
    pozwolic na studiach, dzialac w org. stud. lub pracowac za przyslowiowe 10
    gr.
    teraz chcialbym dalej sie rozwijac zawodowo w porzadanym przez siebie
    kierunku
    pracowac i nie martwic czy 25 letni maluch rozsypie sie na nastepnych
    swiatlach
    i za co przezyje ostatnie 15 dni mc. - moze ciebie to bawi - mnie niebardzo
    Jasne jesli znajde pracodawce ktory zafunduje mi kolejne studia podyplomowe
    oplaci nauke jezyka, silownie i basen to faktycznie nie musze nic odladac...

    > Przy takim podejsciu to tylko pozostaje czekac siedzac na d*pe az do
    Ciebie

    > adzwonia z KGHM'u i zaproponuja miejsce w zarzadzie, tylko znajdz sobie
    kogos

    > zeby podniosl sluchawke bo z tapczanu nie siegasz, a pozatym nie bedzie Ci
    sie
    > chcialo wstac.

    czy wedlug ciebie, chcac pracowac w firmie w ktorej bede sie rozwijal i
    zarabial
    tyle zeby starczylo bez trudu do 1-go, zadam zbyt wiele ? gdyby bawil mnie
    wolontariat
    (a poki co tak nie jest) to wyjechalbym sobie do azji uczyc jezyka ang.

    > Pozdr.
    > R-nee.

    pozdrovki,
    millo