PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wybrac ......? › Re: co wybrac ......?
  • Data: 2002-03-07 12:23:55
    Temat: Re: co wybrac ......?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy takim podejsciu to tylko pozostaje czekac siedzac na d*pe az do
    Ciebie

    > adzwonia z KGHM'u i zaproponuja miejsce w zarzadzie, tylko znajdz sobie
    kogos

    > zeby podniosl sluchawke bo z tapczanu nie siegasz, a pozatym nie bedzie Ci
    sie
    > chcialo wstac.
    >

    > Pozdr.
    > R-nee.

    No coż widzę że jesteśmy podzielni na 2 kategorie ludzi, tych co mają robotę
    i to
    chyba niebyle jaką oraz Ci którzy coś ze sobą reprezentują i nie chcą się
    zniżyć
    do pozimou bycia akwizytorem i uśmiechać się do portiera, który robi grymas
    na Twój widok nie wiedząc co naprawdę ze sobą reprezentujesz ...

    A co do prezesa, to powiem Wam że pracowałem w firmie gdzie nie
    było przez 2 miesiące na wypłaty, ale prezes brał najdroższe hotele
    za granicą, a ja to faturowałem i widziałem ja żyją ludzie którzy nie raz
    wcale nie są mądrzejsi ani więcej od nas samych nie potrafią !!!