PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wybrac ......? › Re: co wybrac ......?
  • Data: 2002-03-07 12:05:49
    Temat: Re: co wybrac ......?
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >za 1000 zl netto to sie samodzielnie nie utrzymam
    >wiec na pewno nic nie odloze, nawet ns bilet mc.

    Stary, bez przesady. Ja nie mowie o tym zebys sobie kupil RR, wynajal kierowce
    i zainwestowal w niewielki gorski domek w kantonie Zug. Za 300 PLN kupisz
    Fiat'a 126 na chodzie, naprawa czegos takiego to 50 PLN(remont kapitalny ;-).
    Za 200 wynajmiesz pokoj od jakiejs babci bez problemu (mam na mysli akurat
    Wroclaw). Dawalem rady wyzywiac sie na studiach za 150-200 zlotych, razem z
    kumplem caly miesiac podrozowalem po europie za 1.500 PLN na dwoch. Wiec nie
    opowiadaj mi nic o odkladaniu. To nie jest mazenie, ale od czegos trzeba
    zaczynac.

    >mysle ze wiekszy wklad mialby rzad, gdyby skonczyl z obsadzaniem
    >stolkow swoimi ludzmi i wzia sie za skuteczne sciganie przest. gospod.
    >(patrz. ostatnie afery w poczcie polskiej i kilku mln oszustwa z pod. vat)

    Nie jestem w temacie, a pozatym takie gadki i tak nic nie zmienia.

    >heh, juz widze jak prezes daje mi co tydzien jeden dzien urlopu, zeby mogl
    >sobie
    >pojechac do w-wy lub poznania na rekrutacje

    Przy takim podejsciu to tylko pozostaje czekac siedzac na d*pe az do Ciebie

    adzwonia z KGHM'u i zaproponuja miejsce w zarzadzie, tylko znajdz sobie kogos

    zeby podniosl sluchawke bo z tapczanu nie siegasz, a pozatym nie bedzie Ci sie
    chcialo wstac.

    Pozdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów