PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-17 11:25:50
    Temat: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Od: "Witiia" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Laczek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bcmfgr$oqc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witiia, bez urazy, ale nawet nie bede juz czytal wszyskich postow od deski
    > do deski bo szkoda czasu, nie napisze tez co z toba dokladnie nie tak, ale
    > ty chyba jestes troche nie tego, co? skoro na podstawie twoich postow tyle
    > osob poczulo do ciebie awersje, nie wyobrazam sobie jak przykre musi byc
    > spotkanie z toba twarza w twarz, brrrrr.....
    > bez pozdrowien
    > Laczek

    widzisz, zachowujesz się tak jak większość Polaków. Nie muszę znać się na
    szczegółach, ale osądy z chęcią wydaję. Może jakbyś poczytał całą dyskusję,
    to zrozumiałbyś, że osoby które poczuły awersje do mnie, to zapewne osoby
    chołdujące stare zasady typu: kierownik jest pane, a robol jest gównem.
    Wybacz, ale na studiach ZiM uczyłem się o nowoczesnych metodach zarządzania,
    jak pracodawca może zwiększyć swoje zyski poprzez zwiększenie zadowolenia
    pracowników. Po prostu ci co mnie tu niepolubili należą do starej klasy
    kierowniczej i nie potrafią zrozumieć, jak to może być, że to pracownik moze
    sobie firmę wybrać. Wg nich, powinien się cieszyć, że w ogóle
    zainteresowaliśmy się nim.
    Ale czy nie widzisz, że przecież pracownik jest po to, aby przynosić zyski
    firmie. Dobry pracownik jest filarem udanego biznesu, ale patrząc na
    sytuację ekonomiczną w Polsce, wcale nie dziwię się, że dostaję na tej
    grupie mocne słowa kratyki za moje podejście.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia