PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-17 12:25:54
    Temat: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Od: "Witiia" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdybym był na miejscu rekrutującego, to za ten punkt podziękowałbym Ci
    > na miejscu.
    hehehehe, odpowiedź tą sciągnąłem właśnie od pracodawców co rozmawiali na
    temat wygórowanych wymagań studentów :)

    > Rozumiem, ze twarde realia rynku, ze konkurencja, ze place coraz nizsze,
    > ale to co pokazales to ekstremalny przyklad przegiecia (szkoda, ze nie
    > zaoferowales pracy za darmo).

    Właśnie że zaoferowałem, jeśli nie praca to chcialbym odbyć praktyki

    > I teraz postaw sie na miejscu pracodawcy. Przychodzi gosc, ktory
    > twierdzi ze CHCE zarabiać 500 złotych netto. Pracodawca moze pomyslec:
    nie 500 netto, ale ok. 650

    > - albo tak naprawde nic nie umiesz i szukasz jakiejkolwiek pracy
    > - masz bardzo niska samoocene (czyli problemy psychiczne)
    > - za minimalna kwote nie bedziesz sie w pracy przemeczal (myle sie?).
    A za ile może student pracować? Ja szukam dopiero doświadczenia, nie widzę w
    mojej ofercie nic zdrożnego

    > ps. post pachnie mi trollem, ale desperacka postawa 'dajcie cokolwiek, a
    > potem moze dacie wiecej' jest chyba coraz popularniejsza...

    a mi pachniesz &(*#&$%. Niestety, w regionie w którym mieszkam i studiuję
    dostanie praktyki choćby bezpłatnej jest uznawane za sukces. A ja jeszcze
    nie muszę sam się utzymywać, więc z checią zdobędę doświadczenie (nawet
    dopłącając do tego!). Mam nadzieję, że po ukończeniu studiów zwróci mi się
    to tym, że znajdę pracę.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia