PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    From: "Witiia" <K...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Date: Tue, 17 Jun 2003 13:15:21 +0200

    > ty chlopie zejdz na ziemie.
    a Ty wróć do Polski. To nie USA i nie porównuj, ok?

    > taka firma jak microsoft jest powszechnie znana (a przynajmniej jej
    > headquaters w redmond) z tego, jak gownianie u nich wygladaja
    > interview.
    Wybacz, ale Microsoft znana jest z czego innego. Nie z gównianych rozmów,
    ale z gównianego oprogramowanie. Pierwszy raz słyszę tę opinię o Microsoft
    od Ciebie.

    > "potencjalnie najlepsze osoby" w danej branzy sa doskonale wszystkim
    > znane i to za nimi biegaja pracodawcy, a nie na odwrot.
    > to ich sie przekonuje i im oferuje.
    > ty do takich nie nalezysz najwyrazniej, skoro skarzysz sie na klopoty
    > w znalezieniu pracy.

    wyjechałaś z Polski chyba za komuny, bo taki masz światopogląd na temat
    pracy. Proszę Cię to Ty zejdź na ziemię i zobacz, że teraz firmy które nie
    starają się przypodobać pracownikom nie odnoszę sukcesu. Skończyły się dobre
    czasy dla kierownictwa, teraz to pracodawcy muszą się podobać pracownikowi.
    Dla przykładu byłem niedawno na rozmowie w Masterfoods w W-wie. Pomimo, że
    jestem jeszzcze studentem poczułem się jakbym był bardzo ważnym kandydatem
    dla nich (a było ich ok.3000). Zostałem ładnie telefonicznie zaproszony na
    rozmowę. Na początku zaproponowano mi coś do picia, krotka rozmowa na temat
    podróży, itp. A najlepsze to to, że zwracają koszty podróży do W-wy! I
    powiem Ci - o taką firmę to warto się bić. Szkoda tylko, że niektórzy (także
    i obecni na tej grupie) nie rozumieją czegoś: budowanie marki firmy to coś
    więcej niż tylko produkty. To dbanie o pracowników już od pierwszego
    spotkania na rozmowie.
    I proszę nie mówcie, że brak mi pokory, bo naprawdę nie wiecie co słowo
    pokora znaczy!

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia