PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
  • Data: 2003-11-01 11:47:33
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 Nov 2003 10:17:49 +0100
    "Kania" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale znaczenie ma termin, a ten jest krotki :) Wiec nie moge wziac
    > osoby, ktora dopiero bedzie sie uczyc.

    ja to w ogole nie rozumiem takiej argumentacji.
    Kania ma jasno sprecyzowane wymagania, a tutaj jej radza na zasadzie
    takiej, jak powiedzmy ktos chcialby sobie pomalowac mieszkanie.
    Ma ustalony termin, ktorego nie moze przekroczyc (powiedzmy, ze potem
    wyjezdza i go nie bedzie); ma ustalone wymagania: sciany maja byc w
    technice ciapkozgrzytow bambusowych. No i nie moze ta osoba znalezc
    fachowca, bo wszyscy co umieja technike ciapkozgrzytow, maja juz
    zabukowane terminy, a pozostale 90% malarzy pokojowych nie umie
    ciapkozgrzytow.

    I co proponuja swiatli dyskutanci? No zatrudnic malarza, ktory nie umie
    ciapkozgrzytu i sobie go WYSZKOLIC. Niech trenuje na scianach we wlasnym
    mieszkaniu, kosztem wlasnego urlopu. Co za idiotyzm!

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun