PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
  • Data: 2003-11-01 13:49:21
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kania napisał(a):

    > Ale od ponad miesiaca poszukuje programisty PHP do wspolpracy. Ma
    > za duzo zlecen, chcialabym czesc podzlecac... i nie moge znalezc
    > osoby z odpowiednimi kwalifikacjami ;((

    Jesli masz takie podejsce jak do mnie, tzn obiecujesz, ze wyslesz kod
    (aby sprawdzic moje "mozliwosci"), i obietnicy nie spelniasz, a na
    dalsze pytania na temat wspolpracy w ogole nie odpowiadasz (w koncu nie
    uzyskalem informacji, czy jestes zainteresowana, czy jednak mi
    dziekujesz), to sie nie dziwie, ze szukasz ...dopiero miesiac.
    Proponuje zmienic podejscie do potencjalnych kandydatow do
    wspolpracownikow, bo jesli na starcie wywijasz takie numery, to moge
    sie jedynie domyslac, co moze sie dziac w przyszlosci...

    rafi nadal bez odpowiedzi :)

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))