PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
  • Data: 2003-11-01 15:28:18
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ErkA napisał(a):

    > Jesli masz takie podejsce jak do mnie, tzn obiecujesz, ze wyslesz
    > kod (aby sprawdzic moje "mozliwosci"), i obietnicy nie spelniasz,
    > a na dalsze pytania na temat wspolpracy w ogole nie odpowiadasz (w
    > koncu nie uzyskalem informacji, czy jestes zainteresowana, czy
    > jednak mi dziekujesz), to sie nie dziwie, ze szukasz ...dopiero
    > miesiac. Proponuje zmienic podejscie do potencjalnych kandydatow
    > do wspolpracownikow, bo jesli na starcie wywijasz takie numery, to
    > moge sie jedynie domyslac, co moze sie dziac w przyszlosci...
    >
    > rafi nadal bez odpowiedzi :)

    Coz, errare humanum est, przyznam sie, ze zapomnialem, ze dzis sa
    swieta Wszystkich Swietych...i nie wszyscy spedzaja ten czas przy
    komputrze :). Anyway Kania sie odezwala za co jej dziekuje. Niestety
    nic wiecej o dalszej wspolpracy nie moge napisac, bo...hmm nie bylo mi
    dane (jeszcze) sprawdzic ;).

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))