PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykul ONET › Re: artykul ONET
  • Data: 2007-09-24 08:26:45
    Temat: Re: artykul ONET
    Od: tom <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    glosnetu napisał(a):
    > On 24 Wrz, 09:59, tom <p...@o...pl> wrote:

    > Skoro twierdzisz, ze wszyscy sie myla,

    Nie, nie wszyscy - ludzie z branży, zwłaszcza ci którzy spotkali sie z
    zakresem obowiązków inżyniera sieciowego potrafią odróżnic go od
    typowego informatyka.

    > podaj wiec, prosze, zrodlo
    > normujace oficjalnie obowiazujace nazewnictwo.

    Poszukaj sobie w googlach...

    > Alternatywnie - dodaj do swojej wypowiedzi "imho", a nie zarzucaj
    > innym popelniania bledow nazewniczych.

    Nie zarzucaj mi błędów - jeśli uważasz inaczej, udowodnij że masz rację.
    Imho nie wpisuje, bo to nie jest tylko moje zdanie.