PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykul ONET › Re: artykul ONET
  • Data: 2007-09-24 09:06:33
    Temat: Re: artykul ONET
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Wrz, 10:45, tom <p...@o...pl> wrote:
    > glosnetu napisa (a):

    > OK. Ale nie chodzi o mi TYLKO o to, eby pokzac ró nice w poszczegolnych
    > specjalizacjach.

    i tu pelna zgoda. Tyle, ze niefortunnie dobrales nazwe, nadajac nazwe
    ogolna pewnej konkretnej specjalnosci - i o to mi glownie chodzi.
    Informatykiem jest kazdy z nas, pracujacy w IT...

    > Tak naprawd - to chyba (IMHO - cieszysz sie?), to w obecnych czasach
    > nalezaloby poslugiwac sie slownictwem: oferowane stanowisko. Bo to mamy
    > chyba wpisane w umopie o prace.

    A tu bywa roznie. Czesto pojawia sie stanowisko "informatyk" - firmy
    nie przejmuja sie jakas tam klasyfikacja (ISCO-88/ISCO-88-COM) i maja
    (zdaje sie) do tego prawo...

    > A wcale nie jest powiedziane ze na
    > stanowisku Admina sieci musi byc informatyk... Moze byc kominiarz jesli
    > sie bedzie dobrze znal na sieciach :)
    > Z szacunkiem do kominiarzy oczywiscie.

    sure :) Moze byc i konserwator powierzchni roznych (w szczegolnosci
    dyskowych) :)

    Obowiazki i tak precyzuje zakres obowiazkow. A jesli i jego nie ma...

    --

    Pozdrawiam,

    glos