PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykul ONET › Re: artykul ONET
  • Data: 2007-09-24 08:45:07
    Temat: Re: artykul ONET
    Od: tom <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    glosnetu napisał(a):

    > Niezupelnie. To Ty stwierdziles, ze popularnego admina sieci
    > ("przynies, zanies, pozamiataj, postaw winde") nalezy nazywac ogolnie
    > informatykiem. To mniej wiecej tak, jakbys stwierdzil, ze lekarza
    > interniste nalezy nazywac po prostu lekarzem, bo nazwa "internista"
    > zarezerwowana jest dla 2 stopnia specjalizacji.

    OK. Ale nie chodziło mi TYLKO o to, żeby pokzac różnice w poszczegolnych
    specjalizacjach.

    Tak naprawdę - to chyba (IMHO - cieszysz sie?), to w obecnych czasach
    nalezaloby poslugiwac sie slownictwem: oferowane stanowisko. Bo to mamy
    chyba wpisane w umopie o prace. A wcale nie jest powiedziane ze na
    stanowisku Admina sieci musi byc informatyk... Moze byc kominiarz jesli
    sie bedzie dobrze znal na sieciach :)
    Z szacunkiem do kominiarzy oczywiscie.