PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykul ONET › Re: artykul ONET
  • Data: 2007-09-24 09:28:31
    Temat: Re: artykul ONET
    Od: tom <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    glosnetu napisał(a):

    > Ja nie mam, w przeciwienstwie najwyrazniej. Przeczytaj sobie opis
    > specjalnosci 213901 (Administrator sieci informatycznej) i porownaj z
    > 213104 (In ynier systemów komputerowych), badz w polskiej wersji, badz
    > w eng.

    Nie zabaardzo Ciebie teraz rozumiem.
    Dlaczego porównujesz Admina sieci z Inzynierem systemow? Dwa zupełnie
    inne podejście (wg. specyfikacji), a mające się nijak do tego szarego
    informatyka.

    Ale kilka myśli:

    1. te specyfikacje mają sie i tak nijak do rzeczywistości. Jacyś
    urzednicy je tworzyli nie mający pojęcia co robia informatycy. W ogóle
    to jest bez sensu bo łatwo jest sprecyzować zawód kucharz czy piekarz a
    informatyk jest zbyt szeroko rozumiany - taka dziedzina.

    2. Boże daj nam takich informatykow jak okkresla ta specyfikacja. Jestem
    supportem dla kilkudziesieciu firm wiec mam kontakt z ich informatykami
    (określają się adminami sieci :)) i jestem załamany ich przygotowaniem
    do prpacy w zawodzie.
    Hasło "adres IP" - jest im znane, ale "ARP" - już nie bardzo. Panowie
    Admini sieci - podziwiam Was!

    3. Dodam, ze dyskusja sie tyczy artykulu w ktorym bylo info ze admini
    sieci zarabiaja 10k zl. I odnosilem sie do tego, aby nie mylić
    prawdziwego inzyniera sieci, pracujacego jako admin sieci i zajmujacego
    sie stricte siecia (zadnych serwerow, ani stacji roboczych - tylko i
    wylacznie siec!) i zarabiajacych sporo - Aby ich nie mylić z takim
    informatykiem co zajmuje sie wszystkim w firmie.