PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykul ONET › Re: artykul ONET
  • Data: 2007-09-24 09:45:30
    Temat: Re: artykul ONET
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. te specyfikacje mają sie i tak nijak do rzeczywistości. Jacyś
    > urzednicy je tworzyli nie mający pojęcia co robia informatycy. W ogóle
    > to jest bez sensu bo łatwo jest sprecyzować zawód kucharz czy piekarz a
    > informatyk jest zbyt szeroko rozumiany - taka dziedzina.

    Byś się zdziwił, co do tego kucharza, czy piekarza. Znam kilku i
    specjalności jest tam full. No i oczywiście, podobnie jak tutaj, szary
    obsługiwacz pieca, czy wylepiacz zwyczajnego, codziennego pieczywa,
    nazywa się po prostu "piekarzem".

    > 2. Boże daj nam takich informatykow jak okkresla ta specyfikacja. Jestem
    > supportem dla kilkudziesieciu firm wiec mam kontakt z ich informatykami
    > (określają się adminami sieci :)) i jestem załamany ich przygotowaniem
    > do prpacy w zawodzie.
    > Hasło "adres IP" - jest im znane, ale "ARP" - już nie bardzo. Panowie
    > Admini sieci - podziwiam Was!

    Też niestety kiedyś tak na to patrzyłem. Przejrzałem na oczy, kiedy
    dorosłem do tego, aby spojrzeć na sytuację z punktu widzenia
    biznesowego, a nie ambicjonalnego.

    Otóż jeśli firmie nie jest potrzebny dobry pracownik, to zatrudnienie
    pracownika na wyrost jest _co_najmniej_ marnotrawstwem pieniędzy, jeśli
    nie wręcz działaniem na szkodę firmy (i już nie przez samo
    marnotrawstwo, ale przez narażenie jej na niepotrzebną niestabilność
    kadrową - zbyt dobry pracownik może łatwo znaleźć lepszą pracę).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com