PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykul ONET › Re: artykul ONET
  • Data: 2007-09-24 08:40:48
    Temat: Re: artykul ONET
    Od: tom <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    glosnetu napisał(a):
    > On 24 Wrz, 10:26, tom <p...@o...pl> wrote:

    > Prosze uprzejmie - przeczytaj sobie definicje specjalnosci nr 213901
    > (Administrator sieci informatycznej) w obowiazujacej w Polsce
    > "Klasyfikacji zawodów i specjalno ci".
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > glos

    Co prawda nie przeczytałem jeszcze konkretnej specyfikacji ale wyrażnie
    podział jest tam określony:

    Informatycy:
    2131 Projektanci i analitycy systemów komputerowych
    213101 Administrator baz danych
    213102 Administrator systemów komputerowych
    213103 Analityk systemów komputerowych
    213104 Inżynier systemów komputerowych
    213105 Projektant systemów komputerowych
    213190 Pozostali projektanci i analitycy systemów komputerowych
    2132 Programiści
    213201 Programista
    213202 Projektant stron internetowych (webmaster)
    213290 Pozostali programiści
    2139 Informatycy gdzie indziej niesklasyfikowani
    213901 Administrator sieci informatycznej
    213902 Inspektor bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
    213903 Specjalista zastosowań informatyki
    213990 Pozostali informatycy gdzie indziej niesklasyfikowani

    A więc chyba wyrażnie widać, że nawet ministerstwo widzi roznice miedzy
    tym szarym informatykiem (od routera, excela, kabelka, outlooka, i
    wymiany dysku) a Adminem sieci (inzynierem sieciowym).

    Wiec nie wiem z czym masz problem.