PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • Data: 2006-09-25 09:45:27
    Temat: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ze zlej strony do tego podchodzisz. Model, ktory dobrze funkcjonuje w
    > wielu panstwach, to rozdzielenie studiow "naukowych" i "zawodowych".
    >
    > Jesli ktos ma miec to szersze i glebsze zrozumienie umozliwiajace prace
    > tworcza, projektowa, analityczna itp., to niestety trzeba zaczac od teorii
    > i dobrego zrozumienia tego, na czym sie to wszystko opiera, a potem
    > przerabiac praktyke juz w jej swietle. Jesli ktos ma byc sprawnym
    > rzemieslnikiem, to przerabia tylko praktyke, ale w troche inny sposob niz
    > ci, ktorzy ja przerabiaja po teorii (np. inny stopien szczegolowosci).
> [...]

    Możliwe. Z drugiej jednak strony ktoś, kto nawet skończył "wyższą szkołę
    zawodową programowania" będzie miał zawsze mniejszy prestiż od kogoś, kto
    skończył 5 semestrów informatyki na politechnice i nawet nie ma dyplomu. Ale
    generalnie masz rację. Niestety nie zanosi się na tworzenie takich "wyższych
    szkół zawodowych programowania"...