PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • Data: 2006-09-25 16:39:11
    Temat: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Od: "jolz" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli albo się obracasz w takim a nie innym środowisku, i po prostu nie
    > miałeś okazji poznać, albo poznać go po prostu nie chcesz. I nie mówię
    > oczywiście o matematyce na poziomie wzorów na pole figur, wielomianów, czy
    > macierzy, bo to są rzeczy rzeczywiście potrzebne, ale o matematyce wyższej,
    > czyli pochodne, całki, liczby zespolone, szeregi, logarytmy, liczba e, które
    > nie są prawie nikomu do niczego potrzebne.

    Jesli ktos nie potrafi zrozumiec pochodnych, calek, liczb zespolonych,
    ... nigdy nie bedzie dobrym programista. Przy czym jest spora roznica
    miedzy nie zna i nie potrafi zrozumiec. Wedlug mnie nawet zdecywana
    wiekszosc zdolnych programistow, ktorzy nie maja zadneg problemu z
    matematyka, nie potrafi / nie chce / nie ma czasu dobrze programowac.
    Pare przykladow:
    http://bugzilla.kernel.org/reports.cgi?product=-All-
    &output=most_doomed&datasets=NEW%3A&datasets=ASSIGNE
    D%3A&links=1&banner=1&quip=0
    http://bugs.sun.com/bugdatabase/top25_bugs.do
    https://bugs.eclipse.org/bugs/buglist.cgi?query_form
    at=specific&order=relevance+desc&bug_status=__open__
    &product=&content=
    I nie ma wiekszego znaczenia czy jest to prosta aplikacja ktora ma
    wyswietlic kilka okienek, czy jadro systemu operacyjnego. Zreszta
    napisanie porzadnie aplikacjie gui jest pewnie trudniejsze niz np
    zaimplementowanie jakiegos algorytmu genetycznego.
    Prawdopodobnie jeszcze nie powstala wieksza aplikacja, ktora dziala. Co
    najwyzej one dzialaja w wieszosci przypadkow. To jest naprawde trudny
    zawod i nie widze mozliwosci zeby byl w stanie wykonywac go dobrze
    ktos, kto nie potrafi zrozumiec czym jest logarytm.