PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa dobry... › Re: Za dobry...
  • Data: 2003-04-13 11:43:28
    Temat: Re: Za dobry...
    Od: "Kaczmar" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak miałem taki przypadek, na stanowisko inpektora jakości w Rockwoolu w
    Cigacicach.
    Rozmowa szła w miarę gładko, potem zeszliśmy na temat obsługi komputera -
    jak zaczełem wymieniać swoje kwalifikacje na ten temat to gośc stwierdził
    mi iż uważa iż taka praca nię będzie mnie satysfakcjonować. Paranoja.

    --
    Maciej KACZMAREK
    gg:2475019

    motto <m...@o...pl> napisał(a) w artykule