PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa dobry... › Re: Za dobry...
  • Data: 2003-04-14 13:52:46
    Temat: Re: Za dobry...
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No, np. taki D. Day-Levis na stanowisku szewca parę lat wytrzymał.
    Ja np. mam studia wyższe, ale w swoim zawodzie pracować ochoty nie mam - czy
    ktoś mnie przyjmie np. na pracownika biurowego? Albo na kierowcę? Albo na
    sprzedawcę? Oczywiście, że nie, bo jak to tak, facet po taaakich studiach?
    "Na uczelni pracował, specjalizacji, kursów ma od licha i na portiera,
    panie? Cuś nie tak, oj! cuś nie tak...". A ja np. nie mam pracy i co, mam
    kłamać? A jak się wyda, to mnie wyleją, bo takiemu to ufać nie można.

    T.