PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa dobry... › Re: Za dobry...
  • Data: 2003-04-14 12:52:23
    Temat: Re: Za dobry...
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał w wiadomości
    news:b7dncu$m6n$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Użytkownik motto <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b79si7$qhd$...@n...telbank.pl...

    > Może być też tak, że zamiast podawać prawdziwe przyczyny odrzucenia
    > kandydatury (z różnych względów), wolą powiedzieć "jest pan za dobry". Tym
    > samym Ty nie czujesz się tak źle po odmowie, a oni mają z głowy dalsze
    > uzasadnianie przyczyn odmowy.
    >
    > Rafał

    Lub odwrotnie mowiaCi co innego a po prostu jestes za dobry....
    Ja juz mam kilka CV od szkoly sredniej do pracy naukowej i w zalenosci gdzie
    skladasz podanie....
    a juz na pewno do firm sprzatajacych nie ma co podawac wyzszego
    wyksztalcenia- tylko srednie
    podobnie do sklepu najlepiej matura i znajomosc jezykow
    TMK