PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa dobry... › Re: Za dobry...
  • Data: 2003-04-14 11:36:47
    Temat: Re: Za dobry...
    Od: piotrr <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam wszystkich.

    jakoś wcale mnie to nie dziwi. jakiś czas temu szukałem asystentki do
    biura. generalnie kogoś kto w sposób metodyczny, systematycznie będzie
    się zajmował żmudnymi mechanicznymi rozliczeniami i papierkami. z wielu
    kandydatek prawie wszystkie miały wyższe wykształcenie. i tu stanąłem
    przed nie lada pytaniem: jak długo popracuje u mnie absolwentka chemii
    mówiąca trzema językami jak dostanie ambitne zadanie przekłądania moich
    papierów? obawiam się że nie długo... no a rotacja pracowników szkodzi
    nieco interesom. lepiej mieć mniej błyskotliwą asystentkę przez dwa lata
    niż dwie gwiazdy na rok.

    człowiek nie mogący znaleźć pracy w desperacji chwyci każdą robotę a
    potem zabiera się do szukania innej...

    zatrudniając kogoś mam konkretny problem do rozwiązania i rozwiązuję go
    tak jak wydaje mi się najskuteczniej. opisana asystentka potrzebowała
    prawie trzech miesięcy na ogarnięcie całego swojego pola działania,
    myślę, że trójjęzyczna absolwentka chemii zdążyłaby w tym czasie znaleźć
    inną pracę...