PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa dobry... › Re: Odp: Odp: Za dobry...
  • Data: 2003-04-14 14:42:48
    Temat: Re: Odp: Odp: Za dobry...
    Od: piotrr <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal wrote:

    > Bo takie coś pozostawia miłe wrażenie.
    > Jeżeli firma już wysyła odpowiedź, choćby odmowną - to dopisanie zdania "nie
    > znaleźliśmy stanowiska odpowiadającego pańskim wysokim kwalifikacjom" -
    > niewiele tuszu drukarki kosztuje, a samopoczucie niedoszłego pracownika jest
    > dużo wyższe.
    >
    > Rafał

    może to i miłe, prawie tak samo jak "z wielkim żalem zawiadamiam, że
    mimo iż byłby Pan/Pani idealnym pracownikiem naszej firmy to wybraliśmy
    kogoś innego". przecież to bzdury.

    ubiegasz się o konkretne stanowisko (chyba nikt już nie prowadzi
    rekrutacji na stok) gdzie są konkretne wymagania. przychodzisz na
    rozmowę pierwszą (to jeszcze nie wiele znaczy), drugą (już jest lepiej),
    trzecia (jesteś w czołówce, znamy się już ja Ciebie, Ty mnie i firmę,
    wiesz już sporo o firmie i wiesz ode mnie, że nie jesteś sam na placu
    boju). na koniec spotkania umawiam się z Tobą, że ostateczną odpowiedź
    dostaniesz za tydzień jak zakończy się proces rekrutacji. po tygodniu
    dzwonię i mówię, że niestety nie i życzę Ci powodzenia w poszukiwaniu
    pracy (możliwy jest wariant pisemny). Czy poprawię Ci samopoczucie jak
    Ci powiem że byłeś w pierwszej trójce ale drugi a ja mam tylko jedno
    miejsce? Czy powinienem Ci uzasadniać swoją (a w zasadzie naszą, bo w
    rekrutacji udział bierze kilka osób) decyzję?