PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: [crosspost] Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ › Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
  • Data: 2008-12-21 13:40:52
    Temat: Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-12-21, ALEX Lodzermensch <k...@s...us> wrote:

    [...]

    > To się jeszcze raz zarejestruje i nabędzie prawo. I co wtedy zrobisz?

    Ja? Nic. Ale panie w UP pewnie mu podsuną kolejna ofertę, której ten
    znowu nie przyjmie. I kółeczko się zacznie od nowa.

    > Nie mówię że mam ochotę na takich płacić. Ale cóż taki mój obowiązek.

    http://www.pup.poznan.pl/?k=14

    "Utrata statusu osoby bezrobotnej została uregulowana w art. 33 ust. 4
    ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.o promocji zatrudnienia i instytucjach
    rynku pracy ( Dz. U. Nr 99 poz. 1001 z późniejszymi zmianami )i
    następuje w przypadkach, gdy osoba:

    [...]

    * odmówiła bez uzasadnionej przyczyny przyjęcia propozycji odpowiedniego
    zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, wykonywania prac społecznie
    użytecznych, prac interwencyjnych lub robót publicznych albo udziału w
    szkoleniu, stażu lub przygotowaniu zawodowym w miejscu pracy -
    pozbawienie statusu następuje na okres 90 dni,

    [...]
    "

    A jego obowiązkiem było przyjąć propozycję lub też poprawnie
    uzasadnić odmowę. Nie zrobił tego, więc poniósł tego konsekwencje.
    A leniem jest nazywany bo się z tego powodu rzuca.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl