PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: [crosspost] Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ › Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
  • Data: 2008-12-22 11:00:55
    Temat: Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21 Dec 2008 14:40:52 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > "Utrata statusu osoby bezrobotnej została uregulowana w art. 33 ust. 4
    > ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.o promocji zatrudnienia i instytucjach
    > rynku pracy ( Dz. U. Nr 99 poz. 1001 z późniejszymi zmianami )i
    > następuje w przypadkach, gdy osoba:
    >
    > [...]
    >
    > * odmówiła bez uzasadnionej przyczyny przyjęcia propozycji odpowiedniego
    > zatrudnienia
    Odpowiedniego, to znaczy zgodnego z jego wykształceniem i wyuczonym
    zawodem.
    Nie wyobrażam sobie by mnie skierowano np. do pracy w piekarni ... ani ze
    mnie piekarz, ani palacz kotłowy ;)
    Zresztą gdyby postawić się teraz na miejscu rzeczonego właściciela piekarni
    - to ja bym zdecydowanie odmówił zatrudnienia jakiegoś malarza którego
    przysłałby mi UP.