PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: [crosspost] Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ › Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
  • Data: 2008-12-22 11:24:09
    Temat: Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ["Followup-To:" header set to pl.praca.dyskusje.]
    On 2008-12-22, Herald <h...@o...eu> wrote:

    [...]

    > ^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^
    > Odpowiedniego, to znaczy zgodnego z jego wykształceniem i wyuczonym
    > zawodem.

    Czyli co? brak wykształcenia i zawodu i mogę się opierdalać w
    pośredniaku do końca życia? :> Sądzę że to jest właśnie nieuzasadniona
    przyczyna.

    > Nie wyobrażam sobie by mnie skierowano np. do pracy w piekarni ... ani ze
    > mnie piekarz, ani palacz kotłowy ;)

    Ale o tym czy się nadajesz zdecyduje ewentualny *pracodawca*.
    I jak on odmówi zatrudnienia Ciebie, ze względu na brak kwalifikacji,
    to problemu nie ma. Tylko trzeba dostać pieczątkę "że się było" i już.

    > Zresztą gdyby postawić się teraz na miejscu rzeczonego właściciela piekarni
    > - to ja bym zdecydowanie odmówił zatrudnienia jakiegoś malarza którego
    > przysłałby mi UP.

    I on ma prawo. Ale nasz wątkodawca odmówił z marszu. Jeśli to była np.
    praca sprzedawcy w sklepie (bo takie b. często trafiają do pośredniaka),
    to ciężko mówić o braku kwalifikacji.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl